Tematy na prace dyplomowe z zarządzania jakością:
- Koncepcja zarządzania jakością we współczesnym przedsiębiorstwie w ramach modelu TQM i norm serii ISO.
- Koncepcja zarządzania jakością we współczesnych przedsiębiorstwach na przykładzie sektora MSP.
- Przesłanki oraz koncepcja zapewniania jakości w sferze usług zdrowotnych.
- Wady oraz korzyści zarządzania jakością produkcji w oparciu o normy ISO na przykładzie firmy ComputerLand
- Uwarunkowania oraz cele strategiczne wdrażania i realizacji koncepcji zarządzania jakością w Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej.
- Zarządzanie jakością usług w oparciu o normy ISO w praktyce polskich przedsiębiorstw.
- Koncepcja zarządzania jakością we współczesnych przedsiębiorstwach.
- Zarządzanie jakością obsługi klienta na przykładzie hotelu Marriott.
- Zarządzanie jakością produktów i usług oraz jego rola w modelu marketingu relacji.
- Trendy oraz perspektywy rozwojowe zarządzania jakością we współczesnych przedsiębiorstwach.
- Analiza systemu zarządzania jakością poprzez metodę Kaizen na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.
- Korzyści płynące z wdrożenia systemu zarządzania jakością na przykładzie przedsiębiorstwa Coca-Cola.
- Analiza i ocena modelu doskonalenia obsługi klienta poprzez wdrożenie koncepcji zarządzania jakością na przykładzie Elektrowni w Bełchatowie.