Turystyka

  1. Agroturystyka jako forma biznesu
  2. Analiza funkcji rozwojowych miasta Inowrocławia (funkcja uzdrowiskowa i funkcja przemysłowa)
  3. Analiza i ocena dostępności transportowej Pragi
  4. Analiza i ocena stanu turystyki w Polsce oraz perspektywy dalszego rozwoju turystyki na przykładzie gmin Kołobrzeg i Międzyzdroje
  5. Atrakcyjność turystyczno inwestycyjna Sosnowca i formy jego promocji
  6. Baza gastronomiczna w centrum Krakowa. Ocena możliwości zaspokojenia potrzeb turystów
  7. Bezpieczeństwo przeciwpożarowe w hotelach
  8. Charakterystyka nawigacyjna akwenów śródlądowych i morskich estuarium Odry w aspekcie rozwoju żeglarstwa turystyczno-rekreacyjnego
  9. Charakterystyka walorów turystycznych Słowacji ze szczególnym uwzględnieniem Bratysławy i Koszyc
  10. Działania marketingowe w gospodarstwach agroturystycznych
  11. Działania podnoszące atrakcyjność turystyczną Kanału Augustowskiego
  12. Formy i metody zabezpieczenia ekwiwalentności usług hotelarskich na przykładzie Hoteli w Inowrocławiu
  13. Hotelarstwo jako zorganizowana działalność
  14. Infrastruktura jako czynnik rozwoju regionu na przykładzie gminy Miejsce Piastowe
  15. Internet jako narzędzie promocji turystyki w polskiej części euroregionu Glacensis
  16. Lecznictwo uzdrowiskowe i prewencja wtórna choroby niedokrwiennej serca, na przykładzie uzdrowiska Rymanów Zdrój.
  17. Marketingowe czynniki kształtujące sprzedaż usług turystycznych w kanadyjskim biurze podróży Panorama w Ontario (ze szczególnym uwzględnieniem wycieczek do Polski)
  18. Monografia turystyczna skansenu rzeki Pilicy
  19. Morze Czerwone, jako obszar turystyki nurkowej
  20. Możliwości wykorzystania walorów Ostromecka jako miejsca do racjonalnego spędzania czasu wolnego
  21. Obiekty zabytkowe w miastach jako podstawa tworzenia produktów turystycznych przykład Grudziądza
  22. Ocena atrakcji turystycznych Lazurowego Wybrzeża
  23. Organizacja wyjazdów urlopowych Polaków do Egiptu sezonowość wyjazdów
  24. Polityka turystyczna w powiecie ziemskim płockim
  25. Promocja obiektu turystycznego na Jurze Krakowsko – Częstochowskiej na przykładzie Zajazdu XY.
  26. Promocja obiektu turystycznego na Jurze Krakowsko Częstochowskiej na przykładzie hotelu „XY”
  27. Regulacje prawne odnoszące się do turystyki, ze szczególnym uwzględnieniem zmian legislacyjnych dokonanych po 1989 r.
  28. Rola agroturystyki w aktywizacji obszarów wiejskich powiatu wolsztyńskiego i nowotomyskiego
  29. Rola Agroturystyki w powiecie Cieszyńskim
  30. Rozwój żeglarstwa na Solinie
  31. Ruch przyjazdowy z Niemiec do Polski
  32. Rymanów Zdrój jako uzdrowisko w leczeniu wielu chorób cywilizacyjnych
  33. Sanktuaria w Polsce jako produkt turystyczny na przykładzie Jasnej Góry i Lichenia
  34. Strategia rozwoju turystyki na terenie powiatu bieszczadzkiego
  35. Turystyczne zagospodarowanie strefy Kanału Augustowskiego
  36. Turystyka i rekreacja w wybranych gminach Zagłębia i formy ich promocji
  37. Turystyka kwalifikowana na przykładzie uzdrowisk sudeckich
  38. Turystyka kwalifikowana w regionie Mrągowa- (stan i perspektywy rozwoju)
  39. Turysyka i rekreacja na przykladzie miasta Krakowa
  40. Uwarunkowania satysfakcji klienta z usług hotelowych w opinii uczestników forów internetowych
  41. Walory ziemi Opolskiej – opis i ocena
  42. Warunki rozwoju agroturystyki w gminie Krynica
  43. Wpływ organizacji Mistrzostw Europy w piłce nożnej EURO 2012 na gospodarkę turystyczną Trójmiasta
  44. Wykorzystanie internetu w promocji usług agroturystycznych
  45. Zabytki archeologiczne Aten jako atrakcje turystyki międzynarodowej
  46. Zarządzanie biurem podróży z wykorzystaniem norm z rodziny ISO 9000
  47. Znaczenie naturalnych walorów turystycznych i inwestycji w rozwoju turystyki na przykładzie miasta Łeby
  48. Znaczenie transportu autokarowego w rozwoju turystyki
  49. Źródła finansowania przedsiębiorstwa turystycznego

Jeśli szukasz pomocy w napisaniu nowej pracy licencjackiej lub magisterskiej z turystyki, to polecamy stronę pisanie prac z turystyki. Ludzie godni zaufania.

Dodaj komentarz