Marketing i logistyka

Poniżej prezentujemy prace dyplomowe z marketingu i logistyki:

  1. Agencje badawcze w Polsce. Teraźniejszość i przyszłość
  2. Akceptacja nowych produktów przez konsumentów
  3. Analiza i ocena systemu dystrybucji dla sieci Renault (Serde), na przykładzie PHU Fomar w Nysie
  4. Analiza marketingowa podmiotów gospodarczych w aspekcie teorii i praktyki
  5. Analiza potencjału rynku surowców wtórnych na podstawie rynku puszek aluminiowych w oparciu o doświadczenia firmy Koba organizacja odzysku S.A.
  6. Analiza realizacji zamówień w wybranym przedsiębiorstwie
  7. Analiza skuteczności percepcji reklamy w Internecie
  8. Analiza systemu obsługi klienta na przykładzie instytucji publicznej
  9. Analiza wybranych elementów działalności marketingowej w przedsiębiorstwie X w latach 1998-2000
  10. Analiza zarządzania marketingowego na przykładzie Petrochemii Płock S.A.
  11. Analizy rynku i badania marketingowe on-line w MSP
  12. Badanie skuteczności Internetu jako medium reklamowe
  13. Biznesplan firmy internetowej
  14. Budowa strategii marketingowej firmy Kredyt Lease S.A.
  15. Budowanie marki prywatnej w dużej sieci handlowej
  16. Centra logistyczne w Polsce i perspektywy ich rozwoju
  17. Charakterystyka logistyki jako systemu zarządzania gospodarką materiałową
  18. Czynnik czasu w usługach logistycznych
  19. Determinanty efektywnej kampanii reklamowej
  20. Determinanty wyboru strategii marketingowej na przykładzie Browarów Okocim S.A.
  21. Dystrybucja jako element marketingu
  22. Dystrybucja jako element marketingu na przykładzie firmy Nobiles
  23. Dystrybucja w logistyce na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego branży spożywczej
  24. Działalność marketingowa sieci drogerii xyz
  25. Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie Telefonia Lokalna S.A.
  26. Działalność promocyjna w przedsiębiorstwie na rynku chemii gospodarczej
  27. Działania reklamowe na podstawie agencji reklamowej X
  28. Efektywność strategii marketingowych na przykładzie firmy XXX S.A. (lidera branży informatycznej)
  29. Elementy kompozycji marketingowej w przedsiębiorstwie
  30. Elementy marketingu mix na przykładzie Gamma S.A.
  31. Etyczne aspekty reklamy na wybranych przykładach
  32. Formy i strategie działań promocyjnych na przykładzie Burger King
  33. Formy promocji i ich wpływ na sprzedaż w branży słonych przekąsek na przykładzie snacków i chipsów firmy Star Foods
  34. Formy promocji na rynku samochodów osobowych w Polsce
  35. Formy reklamy i ich efektywność w przedsiębiorstwie motoryzacyjnym Fiat Auto Poland
  36. Funkcje promocyjne opakowania na przykładzie soków owocowych
  37. Handel elektroniczny
  38. Infrastruktura logistyczna w aspekcie wymogów handlu zagranicznego
  39. Infrastrukturalne dopasowanie Polski do wymogów Unii Europejskiej w zakresie warunków wykonywania transportu lądowego.
  40. Instrumenty komunikacji z klientem za szczególnym uwzględnieniem Internetu w działalności marketingowej firm ubezpieczeniowych
  41. Instrumenty promocji miasta na przykładzie Gliwic
  42. Internet jako medium reklamowe
  43. Internet jako narzędzie promocji turystyki w polskiej części euroregionu Glacensis
  44. Internet jako nowa forma promocji i reklamy firmy
  45. Internet jako nowa forma przekazu reklamowego
  46. Internet jako nowe środowisko promocji i reklamy
  47. Jak zostać najlepszym w marketingu wielopoziomowym?
  48. Język reklamy
  49. Just-in-Time w przedsiębiorstwie produkcyjnym
  50. Kampania mailingowa w Wydawnictwie Infor
  51. Koncepcja marketingu w działalności wybranej firmy na polskim rynku
  52. Kreatywna rola targów w promowaniu wybranych produktów
  53. Kreowanie wizerunku poprzez prowokacyjną reklamę
  54. Kształtowanie marki na rynku usług budowlanych na podstawie firmy General Construction Polska
  55. Kształtowanie wizerunku firmy
  56. Logistyka w przedsiębiorstwie
  57. Marka i jej związek z produktem na wybranych przykładach
  58. Marka jako narzędzie polityki produktu na przykładzie firmy XXX
  59. Marketing bezpośredni jako forma komunikowania przedsiębiorstwa z rynkiem na przykładzie XXX S.A. w Nowym Sączu
  60. Marketing polityczny na przykładzie kampanii prezydenckiej Aleksandra Kwaśniewskiego w 1995
  61. Marketing usług medycznych
  62. Marketing usług transportowych na przykładzie PKP CARGO S.A.
  63. Marketing usług w branży finansowej i prawnej na przykładzie firmy windykacyjnej Compromis S.A.
  64. Marketing w sektorze bankowym
  65. Marketing w sektorze dostawców (sprzedawców) komputerów detalicznych
  66. Marketing w sieci
  67. Marketing-mix jako podstawowe narzędzie działalności przedsiębiorstw
  68. Marketingowa koncepcja przedsiębiorstwa i jej wpływ na zwiększenie efektywności funkcjonowania
  69. Marketingowa koncepcja zarządzania w Telekomunikacji Polskiej S.A.
  70. Marketingowa orientacja klubu sportowego, cechy i strategia kształtowania.
  71. Mechanizmy perswazji i manipulacji wykorzystywane w marketingu
  72. Merchandising
  73. Merchandising jako instrument marketingu
  74. Metody, techniki i rozwiązania logistyczne zarządzania zapasami w przedsiębiorstwie
  75. Motywowanie pracowników na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeniowego Allianz
  76. Narzędzia promocyjne na rynku przemysłowym na przykładzie firmy Nobiles
  77. Ocena działalności agencji reklamowej w świetle badań marketingowych
  78. Ocena działalności PPUP Poczta Polska oraz perspektywy dalszego rozwoju i doskonalenia usług pocztowych
  79. Ocena elementów marketingu – MIX na przykładzie XXX S.A.
  80. Ocena kondycji finansowej firmy X
  81. Ocena skuteczności kampanii promocyjnej w Telekomunikacji Polskiej S.A. w latach 2008-2009
  82. Odbiorcy działań reklamowych w komunikacji marketingowej
  83. Organizacja i metody strategii marketingowej w małej firmie
  84. Organizacja pracy służb hotelowych na przykładzie wybranych hoteli
  85. Organizacja procesów sprzedaży w firmie Bater
  86. Perspektywy rozwoju reklamy outdoorowej w Polsce
  87. Plan marketingowy dla firmy produkującej meble apteczne
  88. Poczta Polska na rynku marketingu bezpośredniego
  89. Podstawy prawne strategii promocyjnych w Polsce
  90. Polityka cenowa w przedsiębiorstwie na przykładzie Artnext Sp. z o.o.
  91. Polityka marketingowa a sprzedaż ubezpieczeń na życie na przykładzie wybranego towarzystwa
  92. Polityka produktu w przedsiębiorstwie usługowym na przykładzie działalności Banku XXX S.A.
  93. Product Placement w filmach dla młodzieży
  94. Produkt jako instrument marketingu w ubezpieczeniach na przykładzie działalności PZU S.A.
  95. Produkt jako narzędzie marketingu
  96. Projekt planu marketingowego dla firmy handlowej
  97. Promocja jako element marketingu MIX na przykładzie firmy Polontex Spółka Akcyjna
  98. Promocja jako element marketingu na przykładzie zakładów piwowarskich
  99. Promocja jako element marketingu-mix w sektorze handlowym
  100. Promocja jako element przewagi konkurencyjnej banku na przykładzie Lubelskiego Banku Regionalnego S.A.
  101. Promocja jako instrument marketingu na rynku stolarki otworowej z PCW na przykładzie P. P. Oknoplast-Kraków sp. z o.o.
  102. Promocja miasta Saint-Etienne (Francja) za szczególnym uwzględnieniem roli Office de Tourisme
  103. Promocja produktu turystycznego gminy Lubichowo
  104. Promocja sprzedaży produktów szybkozbywalnych (FMCG)
  105. Promocja usług bankowych na przykładzie BIG BG S.A.
  106. Promotion MIX
  107. Psychologia w reklamie
  108. Psychologiczne aspekty w reklamie
  109. Public relations jako instrument kształtowania wizerunku i tożsamości przedsiębiorstwa na przykładzie XXX
  110. Public relations jako instrument kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie „Mebart”
  111. Public relations jako instrument kształtowania wizerunku rynkowego firmy na podstawie działalności agencji reklamowej
  112. Public Relations jako zarządzanie komunikacją w organizacji i w jej otoczeniu
  113. Reakcja na krytykę jako element budowy pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
  114. Realizacja strategii marketingowej i jej zastosowanie w przedsiębiorstwie „AMC”
  115. Rebranding jako strategia marketingowa na przykładzie firmy PTK Centertel Sp. z o.o.
  116. Reklama a normy prawne i etyczne
  117. Reklama a zachowania konsumentów na rynku telefonii komórkowej
  118. Reklama jako element marketingu w sektorze usług linii lotniczych
  119. Reklama jako element promocji zakładów meblarskich Meblotap w Chełmie
  120. Reklama jako element promocji-mix
  121. Reklama jako instrument kształtowania zachowań konsumenckich
  122. Reklama jako jeden z podstawowych elementów kształtowania podstaw konsumenckich – perswazja w reklamie
  123. Reklama jako narzędzie wpływu społecznego
  124. Reklama polityczna w wyborach samorządowych 2002 na urząd prezydenta Wrocławia
  125. Reklama radiowa jako środek reklamy (na przykładzie Radia Katowice)
  126. Reklama radiowa na przykładzie Radia 5
  127. Reklama społeczna jako specyficzny rodzaj reklamy
  128. Reklama telewizyjna
  129. Reklama w branży hotelarskiej na przykładzie hotelu Roś
  130. Reklama w Internecie
  131. Reklama w przedsiębiorstwie
  132. Reklama w środkach masowego przekazu
  133. Rola dystrybutora w firmie kosmetycznej
  134. Rola i funkcje opakowań produktów spożywczych
  135. Rola i znaczenie Internetu w kreowaniu wizerunku firmy na przykładzie firmy Novartis
  136. Rola i znaczenie technik multimedialnych w dynamizowaniu działań promocyjnych
  137. Rola marketingu w działalności banku XXX
  138. Rola marki na przykładzie firmy xxx
  139. Rola narzędzi promocyjnych na rynku przemysłowym na przykładzie firmy Nobiles
  140. Rola planu marketingowego w zarządzaniu hotelami wellness & spa
  141. Rola przedstawiciela handlowego w kanale dystrybucji
  142. Rola reklamy w komunikacji z klientem
  143. Rozwiązania logistyczne w procesie dystrybucji w małych i średnich przedsiębiorstwach funkcjonujących na jednolitym rynku europejskim
  144. Rynek usług kurierskich na przykładzie firmy DHL
  145. Skuteczne działania marketingowe firmy drogą do sukcesu na przykładzie XXX sp. z o.o. (lider branży kosmetycznej)
  146. Skuteczne negocjacje warunkiem sukcesu firmy
  147. Skuteczność działań marketingowych w realizacji celów spółki XXX w mieście XXX
  148. Sponsoring jako forma komunikacji z rynkiem na podstawie Zakładów Piwowarskich S.A.
  149. Sponsoring sportowy jako sposób tworzenia wizerunku marki
  150. Sponsoring w działalności promocyjnej firm ubezpieczeniowych
  151. Sponsoring w strategii promocji firmy. Na przykładzie Polskiej Telefonii Cyfrowej „Era”
  152. Strategia działań marketingowych na przykładzie firmy Tardopol s.c.
  153. Strategia marketingowa firmy Atlas
  154. Strategia marketingowa firmy DEC Sp. z o.o.
  155. Strategia marketingowa małej firmy usługowo-handlowej
  156. Strategia marketingowa na przykładzie spółki Netia Holdings S.A.
  157. Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie firmy „Pemug”
  158. Strategia marketingowa przedsiębiorstwa przemysłowego na przykładzie Centra S.A.
  159. Strategia marketingowa w przedsiębiorstwie
  160. Strategia marketingowa XXX (przedsiębiorstwa branży budowlanej, materiały budowlane)
  161. Strategia promocji jako podsystem strategii marketingowej na przykładzie Huty Szczakowa
  162. Strategia promocji komercyjnej stacji telewizyjnej na przykładzie Wizji TV
  163. Strategia promocji telefonów komórkowych na przykładzie salonu firmowego ERA
  164. Strategia promocji usług turystycznych na przykładzie agencji Turystycznej „In-Tour” Beskidy w Bielsku Białej
  165. Strategia rozwoju marki na przykładzie McDonald’s
  166. Strategie marketingowe PKP S.A. Zakładu Przewozów Pasażerskich we Wrocławiu w dobie restrukturyzacji i komercjalizacji firmy
  167. System dystrybucji produktów na podstawie firmy Polski Koncern Naftowy Orlen S.A.
  168. System organizacji marketingu na podstawie przedsiębiorstwa Huta Mikołaj Sp. z o.o.
  169. Systemy i strategie dystrybucji towarów
  170. Systemy obsługi klienta w obiektach hotelarsko – gastronomicznych
  171. Szanse rozwoju polskiego rynku transportowego w aspekcie założeń polityki transportowej UE
  172. Telewizja publiczna na rynku reklamowym
  173. Ubezpieczenia na życie jako produkt marketingowy na przykładzie PZU Życie S.A. i Commercial Union
  174. Warunki i narzędzia Public Relations
  175. Wpływ promocji i reklamy na działalność firmy x
  176. Wpływ reklamy na postępowanie nabywcze młodych ludzi w świetle przeprowadzonych badań empirycznych
  177. Wpływ reklamy na proces wyboru klienta
  178. Wpływ reklamy na zachowania klientów centrów handlowych, na przykładzie sieci Real
  179. Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowania konsumentów
  180. Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowania konsumentów na rynku samochodów osobowych
  181. Wpływ wybranych aspektów psychologii ekonomicznej na zachowanie konsumentów
  182. Wykorzystanie instrumentów marketingu-mix na przykładzie przedsiębiorstwa XYZ
  183. Wykorzystanie Internetu w strategii sprzedaży firmy Optimus
  184. Wykorzystanie komunikacji marketingowej w rozwoju międzynarodowych systemów hotelowych na przykładzie sieci Novotel
  185. Wykorzystanie stron www w promocji przedsiębiorstwa
  186. Wykorzystanie systemów informatycznych w zarządzaniu logistycznym
  187. Zachowania konsumenckie jako podstawa formułowania strategii merchandisingowej na przykładzie Coca Cola West Poland
  188. Zachowania nabywcze klientów sieci handlowej „Merkpol”
  189. Zakaz konkurencji w stosunku pracy.
  190. Zarządzanie logistyczne (na przykładzie firmy spedycyjnej)
  191. Zarządzanie łańcuchem dostaw w branży farmaceutycznej na przykładzie firmy Dofarm
  192. Zarządzanie marketingowe bankiem (na podstawie banku spółdzielczego w XXX)
  193. Zarządzanie marketingowe jako narzędzie w pozyskiwaniu klienta na przykładzie przedsiębiorstwa XXX
  194. Zarządzanie systemami logistycznymi w Intersport Polska jako przyczyna upadku sieci salonów sportowych
  195. Zarządzanie zapasami w przedsiębiorstwie
  196. Zasady kształtowania media planu na przykładzie Chemia Wrocław S.A.
  197. Zasady podjęcia i wykonywania działalności gospodarczej
  198. Zastosowanie technik multimedialnych w promocji
  199. Znaczenie promocji w działalności marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie Rolniczej Spółdzielni Mleczarskiej ROLMLECZ w Radomiu
  200. Źródła Finansowania Małych i Średnich Przedsiębiorstw

Dodaj komentarz