Tematy na prace dyplomowe z marketing i public relations:
- Współczesne kierunki rozwoju marketingu internetowego.
- Koncepcja działań marketingowych we współczesnym hotelarstwie na przykładzie Hotelu Mariott.
- Koncepcja promocji na przykładzie Hotelu Orbis.
- Analiza i ocena koncepcji działań reklamowych jako kluczowej formy komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem na przykładzie Biura Podróży Orbis.
- Społeczna orientacja marketingu we współczesnych przedsiębiorstwach.
- Analiza i ocena wpływu reklamy multimedialnej na zachowania konsumentów w świetle badań własnych.
- Marketing-mix oraz promocja w koncepcji rozwoju usług turystycznych na przykładzie gminy.
- System klasy CRM jako instrument wspomagający realizowanie koncepcji marketingu relacji.
- Analiza i ocena działań związanych z kształtowaniem marki produktu na przykładzie firmy Coca – Cola.
- Analiza działalności promocyjno – reklamowej na przykładzie przedsiębiorstwa Coca – Cola.
- Społeczne zaangażowanie biznesu jako przedmiot działań public relations.
- Analiza kampanii społecznej „Alkohol – nieletnim dostęp wzbroniony”.
- Kształtowanie wizerunku oraz jakości oferty turystycznej w Mieście i Gminie Jaroslawiec.
- Wielka kampania życia jako przykład działań public relations w formie kampanii społecznej na przykładzie firmy Avon.
- Analiza zawartości reklam telewizyjnych z udziałem dzieci.
- Analiza i ocena zastosowania Internetu w działalności reklamowej na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.
- Specyfika zastosowania systemu informacji marketingowej w sektorze MSP.
- Znaczenie marki dla funkcjonowania oraz rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie Poczty Polskiej S.A.
- Kształtowanie produktu i marki produktu na przykładzie przedsiębiorstwa Bakoma.
- Koncepcja promocji w jednostkach samorządu terytorialnego na przykładzie Bydgoszczy oraz regionu bydgoskiego.
- Marketing i jego rola w zapobieganiu powstawania konfliktów organizacyjnych na przykładzie przedsiębiorstwa Odra S.A.
- Analiza perswazyjnych aspektów współczesnej reklamy w Polsce.
- Rola oraz znaczenie interaktywnej komunikacji z klientem we współczesnym marketingu na przykładzie przedsiębiorstwa IMG Sp. z o.o.
- Znaczenie i rola mowy ciała we współczesnych mediach.
- Zastosowanie fotografii w działaniach reklamowych na wybranych przykładach.
- Analiza marketingu politycznego na przykładzie wyborów prezydenckich.
- Programy lojalnościowe i ich rola w budowaniu trwałych więzi z klientem .
- Analiza i ocena koncepcji kształtowania marki w ramach realizacji działań marketingowych.
- Rodzina i jej obraz oraz znaczenie we współczesnej reklamie polskiej.
- Analiza instrumentów marketingowych stosowanych na rynku usług pocztowych.
- Produkt oraz działania reklamowe w koncepcji systemu marketingowego w przedsiębiorstwie Poczta Polska S.A.
- Organizacja oraz funkcjonowanie dystrybucji na przykładzie przedsiębiorstwa Torfarm.
- Emocje i nastrój w reklamie.
- Zastosowanie marketingu internetowego we współczesnych przedsiębiorstwach w świetle badań ankietowych.
- Analiza i ocena zastosowania Internetu w promocji usług turystycznych.
- Analiza oddziaływania oraz postawy Polaków wobec reklamy zewnętrznej.
- Public relations i inne instrumenty komunikacji społecznej we współczesnej gminie.
- Analiza możliwości zastosowania witryny internetowej w koncepcji działań promocyjnych na przykładzie przedsiębiorstwa Info-Centrum.
- Analiza działań marketingowych w branży hotelarskiej na przykładzie Hotelu Sheraton.
- Reklama jako kluczowy element w procesie komunikowania się współczesnych przedsiębiorstw z otoczeniem.
- Zachowania konsumentów i ich postawy w aspekcie psychologicznego oddziaływania reklamy.
- Profesjonalna sprzedaż oraz obsługa klienta na przykładzie sieci RUCH.
- Zachowania konsumentów na rynku motoryzacyjnym w Polsce.
- Biznesplan i jego rola w działalności przedsiębiorstwa na przykładzie salonu kosmetycznego.
- Analiza i ocena strony internetowej firmy Hawlett Packard oraz jej znaczenie w koncepcji działań marketingowych.
- Specyfika funkcjonowania rynku reklamy w Polsce na przykładzie branży motoryzacyjnej.
- Perswazja w reklamie i jej wpływ na zachowania konsumentów w świetle badań sondażowych.
- Promocja i reklama ośrodków sportowych na przykładzie Ośrodka Sportowo – Rekreacyjnego w Gminie Żyrardów.
- Analiza koncepcji działań marketingowych na przykładzie przedsiębiorstwa P.H.U UROTESP.
- Analiza funkcjonowania kanałów dystrybucyjnych na przykładzie przedsiębiorstwa Depol.
- Negocjacje biznesowe jako czynnik warunkujący skuteczność funkcjonowania współczesnego biznesu.
- Marketing wewnętrzny i zewnętrzny oraz jego rola w funkcjonowaniu BRE Banku S.A.
- Profil i preferencje współczesnego turysty w Polsce w świetle badań empirycznych.
- Analiza działań reklamowych jako podstawowej formy komunikowania się przedsiębiorstw z rynkiem na przykładzie organizacji Orbis.
- Wykorzystanie systemów klasy CRM we wspomaganiu przepływów informacyjnych.
- Rynek komputerów przenośnych w Polsce.
- Wybrane regulacje prawne oraz perspektywy rozwoju rynku reklamy w Polsce i w Unii Europejskiej.
- Analiza funkcjonowania kanałów dystrybucyjnych na przykładzie przedsiębiorstwa Depol.
- Ocena skuteczności reklamy na przykładzie Biura Podróży ORBIS.
- Etyka oraz społeczna odpowiedzialność marketingu we współczesnym przedsiębiorstwie na przykładzie firmy Spedpol.