Marketing

2. Znaczenie ceny w procesie konkurowania firmy handlowo-usługowej-M02
3. Cena jako narzędzie marketingu-mix w firmie X-M03
4. Zarządzanie kanałami dystrybucji w firmie handlowej-M04
5. Komunikacja strategiczna w dużej firmie meblarskiej-M05
6. Komunikacja marketingowa firmy budowlanej-M06
7. Promocja w firmie X działającej na rynku meblarskim w Polsce-M07
8. Wizerunek klubu sportowego np. klubu piłkarskiego X -M08
9. Budowanie wizerunku firmy za pomocą PR-M09
10. Wizerunek Banku Citi Handlowy i proces jego kreowania-M10
11. Rola wizerunku w działalności firmy handlowego Auchan-M11
12. Kształtowanie wizerunku na przykładzie Lukas Banku-M12
13. Public Relations firmy Tesco-M13
14. Działania PR na przykładzie Banku Handlowego-M14
15. Znaczenie Public Relations w BRE Banku-M15
16. Dystrybucja jako element mieszanki marketingowej w firmie X-M16
17. Istota i znaczenie orientacji marketingowej w służbie zdrowia-M17
18. Działalność marketingowa firmy Krakchemia-M18
19. Analiza działań marketingowych firmy PROCENT-M19
20. Zastosowanie elementów promocji-mix w dużej firmie meblarskiej-M20
21. Sponsoring jako forma promocji Browarów Tyskich-M21
22. Mocne i słabe strony telemarketingu-M22
23. Marki luksusowe a zachowania konsumenckie-M23
24. Działalność marketingowa firmy Citroen na rynku samochodów-M24
25. Działalność marketingowa Poczty Polskiej-M25
26. Misja jako element przewagi konkurencyjnej firmy LOTOS-M26
27. Relaunch marki Malrboro-M27
28. Marketingowe strategie cen w firmie-M28
29. Reklama jako sposób kształtowania konkurencji-M29
30. Reklama niekonwencjonalna jako sposób kształtowania konkurencji-M30
31. Reklama jako środek przekazu informacji-M31
32. Reklama w telewizji środki oddziaływania perswazyjnego-M32
33. Symbolika wykorzystywana w promocji marki-M33
34. Strategia kreowania marki droga sukcesu rynkowego -M34
35. Internet w strategii działania przedsiębiorstwa X-M35
36. Kształtowanie polityki marketingowej salonu sukien ślubnych-M36
37. Wizerunek w internecie-M37
38. Strategia rozwoju firmy Delta-M38
39. Plany marketingowe: Apteki, Banków oraz małych i dużych firm handlowych, produkcyjnych i usługowych-M39
40. Charakterystyka działalności marketingowej firmy X-M40
41. Strategia marketingowa przedsiębiorstwa-M41
42. Obiektywne i subiektywne uwarunkowania skuteczności reklamy-M42
43. Wprowadzenie nowego produktu na rynek mleczarski-M43
44. Istota i znaczenie badań marketingowych w firmie Avans-M44
45. Zastosowanie badań marketingowych dla działalności handlowej sklepu X-M45
46. Business Plan Biznes plany firm handlowych, produkcyjnych i usługowych-M46

Jeśli szukacie pomocy w napisaniu nowej pracy dyplomowej z marketingu, to polecamy serwis pisanie prac z marketingu. Serwis godny zaufania.

Dodaj komentarz