Zarządzanie zasobami ludzkimi

  1. Analiza efektywności systemu oceniania pracowników na przykładzie TP S.A.
  2. Analiza fluktuacji pracowników na rynku ubezpieczeń na przykładzie grupy Allianz Polska w latach 1998-2008
  3. Analiza i ocena ścieżek karier w organizacji
  4. Analiza i ocena wdrożonego w Banku X Systemu Zarządzania przez Kompetencje
  5. Analiza i ocena zarządzania kapitałem intelektualnym w Rafako
  6. Analiza i ocena zarządzania zasobami ludzkimi w małej firmie na przykładzie firmy XXX
  7. Analiza porównawcza starego i nowego systemu ocen pracowniczych w Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
  8. Analiza procesu kadrowego na przykładzie Zespołu Szkół XXX
  9. Analiza sprawozdania finansowego jako podstawa oceny sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwa na przykładzie „RUCH” S.A za lata 2005 – 2008
  10. Analiza systemu motywacji do pracy na przykładzie firmy telekomunikacyjnej w Gdańsku
  11. Analiza systemu motywacyjnego pracowników w firmie Maspex Wadowice
  12. Analiza systemu motywacyjnego w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy X
  13. Analiza systemu płacowego na podstawie wybranego przedsiębiorstwa
  14. Analiza systemu premiowania na przykładzie Banku Millennium S.A.
  15. Analiza systemu rekrutacji i selekcji pracowników na podstawie wybranego przedsiębiorstwa
  16. Analiza zmian demograficznych w powiecie krośnieńskim w odniesieniu do sytuacji w kraju.
  17. Controlling personalny na przykładzie firmy XXX
  18. Czynnik ludzki w zarządzaniu logistycznym na przykładzie firmy PROMET – SERVICE sp. Z O.O.
  19. Czynniki warunkujące i sprzyjające efektywności kierowania zasobami ludzkimi
  20. Diagnoza i projekt usprawnienia systemu zarządzania zasobami ludzkimi w wybranym przedsiębiorstwie
  21. Dobór i doskonalenie kadr kierowniczych na przykładzie Banku PKO BP S.A. w Myszkowie
  22. Dobór i rekrutacja absolwentów szkół wyższych dla potrzeb przedsiębiorstw działających w powiecie sieradzkim
  23. Doskonalenie systemu motywacji pozapłacowej w ośrodku kształcenia w zakresie języka angielskiego XXX
  24. Doskonalenie systemu szkoleń pracowniczych na przykładzie Kopalni Soli Kłodawa w Kłodawie
  25. Efektywne zarządzanie czasem pracy menedżera na przykładzie firmy Asto
  26. Gospodarowanie czynnikiem pracy w porcie Szczecin
  27. Identyfikacja czynników wpływających na sukces firmy na przykładzie przedsiębiorstwa rodzinnego
  28. Identyfikacja źródeł konfliktów w organizacji na przykładzie firmy XYZ.
  29. Istota rozwoju kompetencji menedżerskich na przykładzie ARiMR
  30. Kierowanie jako sztuka zarządzania ludźmi na przykładzie firmy MS
  31. Komunikacja w firmie INCO-VERITAS
  32. Komunikowanie się jako proces
  33. Konflikty w organizacji i ich rozwiązywanie na przykładzie firmy „DOMBUD” w Pile
  34. Kreatywność pracowników a rozwój polskich firm
  35. Kształtowanie motywacji pracowników (na przykładzie sklepu United Colors of Benetton Stary Browar w Poznaniu)
  36. Kształtowanie motywacji zachowań w nowoczesnej firmie
  37. Kształtowanie systemu wynagrodzeń pracowników starostwa powiatowego w Krotoszynie
  38. Kultura organizacyjna Urzędu Miejskiego w Grudziądzu- próba odniesienia pojęcia
  39. Metody doboru kadry kierowniczej
  40. Metody oraz problemy pozyskiwania pracowników w przedsiębiorstwie. Rekrutacja, selekcja oraz adaptacja społeczno-zawodowa
  41. Metody zarządzania konfliktem w organizacji
  42. Metody zarządzania zespołami pracowniczymi
  43. Mobbing i molestowanie seksualne w miejscu pracy. Wpływ na osobowość pracownika
  44. Mobbing w miejscu pracy na przykładzie organizacji Video World
  45. Model kompetencyjny a ocena pracownicza
  46. Motywacja i jej stymulacja w zarządzaniu na przykładzie firmy Fiat Auto Poland S.A.
  47. Motywacja jako element zarządzania przedsiębiorstwem na przykąłdzie firmy X
  48. Motywacja pracownika w firmie XXX
  49. Motywacyjne oddziaływanie organizacji na osobowość młodego pracownika
  50. Motywowanie do pracy pracowników Biura Centrum Informatyki PKO BP S.A.
  51. Motywowanie jako funkcja zarządzania
  52. Motywowanie jako funkcja zarządzania na przykładzie firmy handlowej XYZ
  53. Motywowanie personelu do pracy na przykładzie firmy „x” analiza i teoria
  54. Motywowanie pracowników jako element zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie PZU
  55. Motywowanie pracowników mundurowych na przykładzie Policji
  56. Motywowanie pracowników w firmie Microsoft
  57. Możliwość rozszerzenia wykorzystania bodźców pozaekonomicznych w motywowaniu pracowników (na przykładzie przedsiębiorstwa Paris Galerie)
  58. Negocjacje jako sposób rozwiązywania konfliktów
  59. Negocjacje-sposób osiągania porozumienia
  60. Niematerialne formy motywowania pracowników
  61. Niematerialne formy motywowania pracowników do pracy na przykładzie firmy AXEL SPRINGER KONTAKT
  62. Obraz współczesnego menedżera w hotelarstwie
  63. Obserwacja jako metoda oceny kadry niższego i średniego szczebla zarządzania
  64. Ocena skuteczności procesu gospodarowania kadrami jako czynnik rozwoju firmy
  65. Ocena zatrudnienia na podstawie firmy XYZ
  66. Ocenianie pracowników jako element podejmowania decyzji personalnych w zarządzaniu Telekomunikacją Polską S.A.
  67. Oceny pracownicze jako element motywowania
  68. Okresowe oceny pracowników teoria i praktyka na przykładzie firmy N
  69. Optymalizacja instrumentów motywacji na przykładzie firmy transportowej
  70. Organizacja pracy w agencji celnej
  71. Osobowościowe i moralne cechy dobrego negocjatora
  72. Outplacement jako narzędzie zarządzania zasobami ludzkimi
  73. Partycypacja załogi w procesie wprowadzania zmian organizacyjnych
  74. Płaca jako środek motywacji
  75. Płacowe i pozapłacowe motywowanie pracowników. Analiza przypadku Spółki Akcyjnej „Wolny Obszar Gospodarczy”
  76. Polityka personalna i systemy motywacyjne na przykładzie przedsiębiorstwa prywatnego
  77. Polityka personalna w firmie Lubella S.A.
  78. Polityka personalna w strategii funkcjonowania firmy na przykładzie Dawid S Smith Packaging Poland
  79. Pozyskiwanie pracowników w nowoczesnych organizacjach
  80. Praca jako wartość na podstawie badań przeprowadzonych wśród pracowników dyskontu spożywczego Biedronka.
  81. Pracownicy jako główny element stanowiący o potencjale firmy turystycznej – procesy motywacyjne pracowników branży turystycznej
  82. Problem doboru pracowników w warunkach restrukturyzacji przedsiębiorstwa przemysłu cukrowniczego
  83. Problematyka bodźców finansowych i niefinansowych w wynagradzaniu i motywowaniu pracowników
  84. Proces rekrutacji i selekcji
  85. Profil osobowości pracownika a świadomość zjawiska manipulacji w miejscu pracy
  86. Promocja zdrowia w miejscu pracy jako aspekt polityki personalnej
  87. Przywództwo jako czynnik sprawnego zarządzania organizacją i kierowania personelem
  88. Psychologiczne uwarunkowania rozmów handlowych
  89. Realizowanie funkcji motywacyjnej na przykładzie firmy
  90. Rekrutacja i dobór jako metod pozyskiwania najlepszych pracowników
  91. Rekrutacja i selekcja jako podstawa procesu gospodarowania potencjałem ludzkim (na przykładzie Przedsiębiorstwa Budowlano-Instalacyjnego „Bartech” sp. z o.o.)
  92. Rekrutacja i szkolenie personelu a rozwój organizacji
  93. Rekrutacja jako element doboru pracowników
  94. Rekrutacja pracowników w Firmie X
  95. Relacje pracownicze w warunkach konfliktu na przykładzie firmy X
  96. Restrukturyzacja zatrudnienia na przykładzie firmy X
  97. Rola i znaczenie jednostki samorządowej w procesie pozyskiwania oraz rozdysponowywania finansowych środków europejskich na przykładzie gminy Złocieniec.
  98. Rola komunikacji interpersonalnej w handlu
  99. Rola komunikacji w kierowaniu organizacją
  100. Rola rekrutacji, selekcji i oceniania w optymalizacji zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie Firmy Rossmann w Poznaniu
  101. Role menedżera w przedsiębiorstwie
  102. Rozrachunki pracodawcy z pracownikami z tytułu wynagrodzeń (na przykładzie przedsiębiorstwa usługowo-handlowo-produkcyjnego)
  103. Specyfika zarządzania zasobami ludzkimi w międzynarodowych korporacjach.
  104. Sposoby motywacji oraz możliwości jej wykorzystania w przedsiębiorstwie
  105. Sposoby motywowania ludzi do pracy na przykładzie KGHM Polska Miedź S.A.
  106. Sposoby motywowania pracowników oraz ich wpływ na działalność przedsiębiorstwa na przykładzie huty szkła w Tarnowcu
  107. Strategia gospodarowania kadrami jako czynnik rozwoju firmy
  108. Style kierowania pracownikami w przedsiębiorstwie Castorama Gdańsk
  109. Swoistość zarządzania małym przedsiębiorstwem ze względu na zdolność motywowania pracowników (na przykładzie przedsiębiorstwa Radex-bud)
  110. System motywacji do pracy, finansowe i pozafinansowe czynniki motywacyjne stosowane w prywatnym przedsiębiorstwie działającym na terenie podkrakowskiej wsi
  111. System motywowania pracowników na przykładzie Firmy Centrum Finansowe Agar
  112. System motywacji w przedsiębiorstwie
  113. System motywowania jako składnik zarządzania zasobami ludzkimi w świetle działalności enion s.a. w Tarnowie
  114. System motywowania pracowników na przykładzie Firmy Kronospan
  115. System motywowania w przedsiębiorstwie
  116. System planowania zajęć i tras personelu mobilnego na przykładzie firmy edukacyjnej
  117. System szkolenia pracowników na przykładzie firmy farmaceutycznej działającej na rynkach globalnych
  118. System szkoleń oraz sposoby motywacji pracowników w organizacji na przykładzie firmy telekomunikacyjnej X
  119. Systemy motywacyjne a funkcjonowanie pracowników w sferze budżetowej i prywatnej
  120. Systemy ocen pracowniczych w organizacji
  121. Systemy wynagrodzeń a motywacja pracowników na przykładzie przedsiębiorstwa handlowego w Poznaniu
  122. Szkolenia – element zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie Instytutu Badawczego Leśnictwa
  123. Szkolenia jako etap zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie firmy Top Secret
  124. Szkolenia pracowników w organizacji. Etapy, instrumenty i rezultaty
  125. Szkolenie i doskonalenie pracowników na przykładzie Leżajskiego Stowarzyszenia Rozwoju
  126. Szkolenie i doskonalenie pracowników w zarządzaniu zasobami ludzkimi
  127. Tendencje w kształceniu średniej kadry technicznej dla potrzeb przedsiębiorstw przemysłowych
  128. Teoria gier jako teoretyczna podstawa kierowania konfliktami
  129. Umiejętność radzenia sobie ze stresem w świetle badań własnych żołnierzy zawodowych
  130. Wartościowanie pracy jako podstawa kształtowania systemu wynagrodzeń w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy XYZ S.A.
  131. Wdrażanie i funkcjonowanie systemu okresowych ocen pracowniczych w przedsiębiorstwie
  132. Werbalne i niewerbalne umiejętności menedżera
  133. Wizerunek polskiego menedżera na tle innych krajów ( ze szczególnym uwzględnieniem roli systemu edukacyjnego w kształtowaniu obrazu polskiego menedżera )
  134. Wpływ komunikacji niewerbalnej na negocjacje
  135. Wpływ kultury organizacyjnej na efektywność i motywację do pracy
  136. Wpływ mobbingu na wydajność pracowników
  137. Wpływ motywacji na efektywność ekonomiczną przedsiębiorstwa YAVO
  138. Wpływ szkoleń na wzrost efektywności pracy doradcy klienta na przykładzie Banku PKO BP SA
  139. Wpływ wdrażania Centralnego Systemu Informatycznego (CSI) na efektywność i motywację do pracy pracowników Biura Administracji PKO BP S.A.
  140. Wpływ wypalenia zawodowego na postawy lekarzy wobec pracy
  141. Współczesne metody doboru kadr w przedsiębiorstwach polskich na tle rozwiązań światowych
  142. Wybrane aspekty motywacji pracowników w teorii i praktyce
  143. Wybrane aspekty zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie Polskiego Towarzystwa Finansowego S.A.
  144. Wybrane aspekty zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie „X”
  145. Wybrane zagadnienia z zarządzania kadrami na przykładzie firmy X w latach 1997 – 2002
  146. Wykorzystanie ocen pracowniczych w zarządzaniu zasobami ludzkimi na przykładzie Barclays Bank PLC
  147. Wynagrodzenia w Polsce na tle wynagrodzeń w wybranych krajach europejskich
  148. Wynagrodzenie i ocenianie pracowników jako instrument pobudzania motywacji do pracy na przykładzie PZOZ „X”
  149. Wynagrodzenie jako składnik systemu motywacyjnego pracowników
  150. Zarządzanie czasem managera ze szczególnym uwzględnieniem czynnika psychologicznego na przykładzie XXX sp. z o.o.
  151. Zarządzanie Kadrami
  152. Zarządzanie kadrami na przykładzie firmy usługowej
  153. Zarządzanie kapitałem intelektualnym na podstawie analizy przedsiębiorstwa RAFAKO w Raciborzu
  154. Zarządzanie przez rozwiązywanie konfliktów na przykładzie Warsztatów Terapii Zajęciowej w Koniecpolu
  155. Zarządzanie zasobami ludzkimi
  156. Zarządzanie zasobami ludzkimi na podstawie Browaru XXX w latach 1999-2001
  157. Zarządzanie zasobami ludzkimi na przykładzie firmy budowlanej
  158. Zarządzanie zasobami ludzkimi w firmie XXX
  159. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji
  160. Zarządzanie zasobami ludzkimi w ośrodku wczasowo-hotelowym
  161. Zasady funkcjonowania efektywnego systemu wynagradzania na przykładzie przedsiębiorstwa komunikacji samochodowej w Mławie S.A.
  162. Zasoby ludzkie jako główny czynnik sukcesu firmy
  163. Zasoby ludzkie w organizacji oraz proces ich formowania i doskonalenia
  164. Zespołowość działania w przedsiębiorstwie
  165. Znaczenie motywowania pracowników w zarządzaniu kadrami na przykładzie firmy PTK Centertel sp. z o.o.
  166. Znaczenie stylu kierowania dla zarządzania przedsiębiorstwem

Dodaj komentarz