Znajdziesz tutaj wzory prac magisterskich z socjologii wzory prac magisterskich z psychologi gotowe prace licencjackie psychologia i gotowe prace licencjackie socjologia pomoc w pisaniu takich prac i inne prac mobbing konflikt negocjacje także pisanie prac na zlecenie z tych dziedzin
1. Postać współczesnego etycznego menedżera-SO01
2. Aspekt społeczny w negocjacjach zagranicznych-SO02
3. Konflikt jako przyczyna mobbingu w firmie Biedronka-SO03
4. Zjawisko mobbingu w środowisku pracy-SO04
5. Zarządzanie firmą z wykorzystaniem metod rozwiązywania konfliktów-SO05
6. Negocjacje narzędziem rozwiązywania konfliktów-SO06
Niektóre prace są do przeczytania za darmo, tak, jak ta poniżej:
System informatyczny wspomagający terapię dzieci dyslektycznych
Celem pracy było zaprojektowanie i implementacja systemu informatycznego wspomagającego pracę psychologa-terapeuty nad zaburzonymi funkcjami percepcyjno-motorycznymi u dzieci dyslektycznych oraz uatrakcyjniającego naukę ortografii w zakresie głoski <u> (literki „ó” i „u”). W pracy przedstawione zostały podstawy psychologiczne, wyjaśniające zjawisko dysleksji oraz metody pracy terapeuty, zmierzające do skorygowania zaburzonych funkcji percepcyjno-motorycznych. Kolejne rozdziały pracy opisują środki i metody informatyczne komputerowego wspomagania procesu usprawniania zaburzonych funkcji, nauki ortografii w zakresie głoski <u>. Treść pracy kończy się instrukcją obsługi multimedialnego programu OrtoÓUgrafia.
Spis treści
I. Cel pracy dyplomowej
II. Funkcje programu widziane oczami psychologa
III. Funkcje systemu
1. Opis gier i kompendium ortograficznego
a. Wisielec
b. Kody słów
c. Krzyżówka
d. Edytor krzyżówek
e. Pomoc
2. Funkcje gier i kompendium ortograficznego
a. Nauka poprzez zabawę
b. Ćwiczenie ortografii w zakresie głoski
c. Korekta zaburzonych funkcji poznawczych
d. Budzenie motywacji do nauki poprzez organizowanie sukcesu
IV. Opis użytkowania systemu
1. Instalacja i uruchamianie
2. Instrukcja obsługi
a. Informacje ogólne
b. Krótkie zasady ortograficzne
c. Obsługa poszczególnych aplikacji systemu
V. Podstawy psychologiczne
1. Trudności w uczeniu się uwarunkowane zaburzeniami spostrzeżeń wzrokowych
2. Trudności w uczeniu się uwarunkowane zaburzeniami spostrzeżeń słuchowych
3. Trudności w uczeniu się uwarunkowane opóźnieniem i zaburzeniem rozwoju ruchowego
VI. Metody pracy terapeuty
VII. Podsumowanie i wnioski
Informacja
Pani Szymankiewicz jest psychologiem-terapeutą pracującym od lat z dziećmi dyslektycznymi. W chwili obecnej pracuje nad wydaniem książkowym ćwiczeń, których jest autorką,
a których doskonałym uzupełnieniem może być wyżej opisana praca.